Wednesday, June 3, 2009

IkAn BakAR

Our AnnivERsArY..xsangka dah 2 tahun perkahwinan kami..2jun 2007 dan kini 2jun 2009..rasa cam chenta baru berputik..ceewahh!sambil dengar lagu ..ku mencari bayangmu tiada..dilangit biru dilautan api..ah..xde bayang hapenye..hari2 ngadap laki aku tu kat rmh..owh mungkin ngadap malam..siang ada matahari barula ada bayang..patutla malam xberapa nak bayang sgt la..
kitorg p makan2 kat IkaN BAkaR AnJuNg BaTu..abang ajak mak&abah n adik2 dia skali..serunut p makan2..tapi cam biasala bergambar2 sblm hidangan smpai..n bila hidangan tiba,semua dah sibok nak menyantap sbb dah teruja ngan ikan siakap bakar n sweet sour...dan akhirnya smpai dah tinggal tulang baru la teringat gambar2 hidangan td xambik..ishh,slalu betul macam tu..baru ingat nak terliurkan korang ngn gmbr2..tp xtercapailak hajat..niat dengki, patutla asik xberjaya..xpe2 usaha lagi..tapi gambar lum amik lg dr abang..nnt i edit smula..

5 comments:

  1. cet..gi makan ikan bakar tak ajak...aku tag ko...ko wat ek...amik soalan2 tag tu kat blog aku tau...slmt mencuba

    ReplyDelete
  2. letih r jwb soalan ko tu...adoi aii..siap save dulu xlarat nak jwb..

    ReplyDelete
  3. kalau setakat tulang ikan.. aku rasa better ko xyah upload la.. kucing aku pun x selera nak tgk.. ;-p

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...selamat ulang tahun.

    ReplyDelete
  5. wahhhhh....
    swett nye....
    smoga ke anak cucu...
    aminnnnnn

    ReplyDelete